سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
در قلب خیابان فرهنگ خط دریای سرخ رود، پروژه باغ مسکونی مهرگان امپریال به عنوان یک نماد از زیبایی و لوکس در منطقه برجسته می‌شود. این مجموعه برجی با زیربنای مجموعه‌ای برابر با ۳۲۱۰ متر مربع و مشاعات ۶۵۰۰ متر مربع در حال احداث است. طراحی مدرن این برج به همراه امکانات مشاعی چشمگیر، این پروژه را به یک گزینه بی‌نظیر و پیشرفته در منطقه تبدیل کرده است.

مهرگان امپریال با ارائه امکاناتی همچون مجموعه سونا، استخر، جکوزی، و فضای آبی سرپوشیده با دسترسی به ساحل خزر، لابی مجهز، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، و امکانات دیگر، تجربه‌ای لوکس و رفاهی را برای ساکنان فراهم کرده است. این برج دارای پارکینگ‌های اختصاصی برای هر واحد مسکونی است و سازه آن با رعایت استانداردهای زلزله طراحی شده است.

با ۲۲ طبقه مسکونی، این برج دارای واحدهای مسکونی با امکانات مدرن و چشم‌اندازهای دل‌نشین به دریا می‌باشد. پنت هاوس دوبلکس با امکاناتی همچون استخر چهارفصل و سوئیت مهمان، به عنوان جواهرات این پروژه درخشان می‌پردازند. نمای بیرونی برج از جنس آلومینیوم ترمال بریک است و تمامی تجهیزات آبی به وسیله تصفیه خانه آب مرکزی مجموعه انجام می‌شود.

کارشناس امور ملکی : ایمان پاشایی

برای مشاهده فایل های بیشتر آپارتمان در برج مهرگان روی لینک زیر کلیک کنید.

https://amlak-navan.com/borj-mehregan/

و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره دفتر: 111 10 910 011
داخلی: 230 را شماره گیری فرمائید
مدیریت با مهندس سهراب احمدیان: 38 22222 0911