سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۵/۰۸/۱۰
شماره یک:در بیست و یکم مارس اکسو کنسرت داشت،بکهیون داشت میگفت فردا دوشنبه ست و چانیول میخندید
شماره دو:بعد کنسرت چانیول ویدیویی گذاشت برای اکسوالا و تهش هشتگ #فردا_دوشنبه_ست رو گذاشت و #ککک (خندیدن)
شماره سه:در بیست و دوم مارس،دوشنبه بود روز بعد کنسرت تو روزی که چان و چن و شیو و دی او رفتن تا فیلم سوهو رو ساپورت کنن.
همه ی ممبر ها تو رد کارپرت بودن اما بعد رد کارپرت چانیول غیب شد دقیقا تو همون زمان شاید دوشنبه روز خاصی واسشون بود یا چیز بیشتری کی میدونه؟اینجا ما تموم کردیم همه چیو و این همشه. این تمام چیزاییه که تو بیست و یک مارس اتفاق افتاد و در دوشنبه اونا غیب شدن برای سه روز و هیچ اتفاقی نیفتاد!اون روزها واقعا ساکت بود هیچی اتفاق نیفتاد کنسرتی نبود و یا هیچ چیز دیگه برای اکسو در بیست و شیش مارس.بعد سه روز شماره ی چهار اکسو در فرودگاه بودند برای دوست های اکسو کیشون.ک تو شانگهای.ما هممون دیدیم که بکهیون شل میزد و خسته بود و ما نمیتونستیم مارک های روی گردن یا حتی لبشو ببینیم چون اون خودشو کاملا پوشونده بود.اون لنگ میزد و اروم راه میرفت.
من فقط سعی دارم نظرم رو بگم و به نظرم چانیول در بیست و پنج مارس یک کارهایی کرد اوکی شاید شما دلیلتون متفاوت باشه اما شما سهونو توی فرودگاه دیدین؟اون داشت چانیولو اذیت میکرد.
اون حتی چانیولو به سمت بکهیون هل داد و بعد به چان خندید.من حتی عکسی از شیو و بک دیدم که حرف میزدن و بکهیون لبخند میزد انگار که خجالت زدست.
خب این میتونه دلیلی باشه که چانیول و بکهیون به هم مربوطن
#K_friend
#chanbaek
#21_27_March
〰〰〰〰〰〰〰