سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
مینی کامپیوتر یا پی سی Elite Slice از HP یک محصول فوق العاده زیبا و کاربردی می باشد. مینی کامپیوترها دارای سایز کوچک اما با همه امکانات یک سیستم کامل می باشند. این مدل از کامپیوترها برای کارهای اداری و سبک مناسب هستند و به علت محدودیت در سیستم های خنک کننده برای فعالیت های حرفه ای استفاده نمی شوند. HP یکی از تولیدکنندگان برتر کیس و کامپیوتر در جهان می باشد که این محصول هم مثل سایر کیس های اچ پی دارای کیفیت بالایی است.
اچ پی Elite Slice از پردازنده های اینتل Core i پشتیبانی می کند و دارای گرافیک Intel HD می باشد. همچنین حافظه داخلی این مینی کامپیوتر از نوع SSD است. این سیستم به علت سایز کوچک آن به راحتی قابلیت جابجایی دارد و حتی می تواند پشت مانیتور های اچ پی تعبیه شود.

اما مسئله ی اصلی این سیستم قیمت بالای آن است که با خرید مدل استوک آن قابل حل شدن است. شما می توانید انواع کیس استوک در مدل های مختلف مینی، دسکتاپ و ورک استیشن را از فروشگاه اینترنتی دانش رایانه تهیه کنید. تمام این کامپیوتر های استوک دارای ضمانت سلامت و اصالت هستند و هفت روز مهلت تست دارند و به سراسر کشور ارسال می شوند.

خرید انواع کیس استوک وارداتی با قیمت ارزان در دانش رایانه - اطلاعات بیشتر در لینک زیر
https://daneshcm.ir/product-category/%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85/