سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
می‌خواهیم مرکزی را به شما معرفی کنیم که کار تخصصی مشاوره تحصیلی آزمون دکتری را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. جالب است که ابتدا با سابقه و مزایای این مجموعه آشنا شوید.

پایگاه تخصصی آزمون دکتری 15 سال است که به صورت فوق تخصصی در کنکور دکتری فعالیت می‌کند. از جمله خدمات این مرکز: ارائه منابع طبق سرفصلهای پرتکرار آزمون دکتری ، مشاوره و برنامه‌ریزی با استفاده از بهترین مشاوران و رتبه‌های برتر کنکور دکتری برای داوطلبان ، تقویت رزومه و ارائه راهکارهای مفید است.

هدف مرکز از مشاوره تحصیلی آزمون دکتری، گرفتن نتیجه مطلوب شماست.

انتخاب مشاور برای شما بعد از ثبت‌نام، به صورت تخصصی و با توجه به نقاط ‌ضعف و قوت شما توسط پایگاه آزمون دکتری انجام می‌گیرد. بنابراین مشاور حرفه‌ای متناسب با روحیه، علایق و نیازهایتان به شما اختصاص داده می‌شود.
در پایگاه تخصصی آزمون دکتری حق المشاوره ها طبق نرخ مصوب بوده و براساس شرایط شما این مبالغ دریافت خواهد شد ( امکان تقسیط و پرداخت ماهانه وجود دارد) ، این‌گونه، آرامش خیالی را بابت دریافت خدمات با کیفیت خواهید داشت و با توجه به شرایط اقتصادی استرسی مضاعف خواهید داشت.

پایگاه تخصصی آزمون دکتری پیگیر وضعیت داوطلبان و رضایت‌شان از مشاور مجموعه است و همیشه در تلاش است تا رضایت بالای شما را کسب و حفظ نماید. بنابراین، دریافت خدمات با کیفیت تا پایان روز کنکور و حتی بعد از آن ادامه دارد.

مشاوره تحصیلی آزمون دکتری، به صورت مشاوره فردی است که طی آن، تمام مسیر، کاملا شفاف و روشن در اختیارتان قرار می‌گیرد و نگرانی‌های شما را برطرف می‌کند. راهکارهای سودمند ارائه می‌دهد و دلایلی که برای انجام کارها مطرح می‌کند، همگی طبق اصول درست و قابل دفاع هستند.
راه های ارتباطی با ما :
در ساعات اداری (8 الی 16)
66061083 021
مشاور تخصصی آزمون دکتری و تقویت رزومه
09306406058
واتس آپ، تلگرام، سروش، ایتا:
09306406058
پیج اینستاگرام : phdphd_org@
آموزش