چقدر ساکته
خداروشکر همه مشغولن دیگه هیچکس علاف نیستش که با هویت فیک با بقیه چت کنه
بعد خداروشکر کسیو نداریم با 26 سال سن توی روبیکا دنبال نت بین المللی بگرده و مجازی بقیه رو مسخره کنه.
حتما منم که بیکارم الان اینجام!
کاش این نره خرا به اندازه سنشون میفهمیدن
مطمئنم اونقدر بیکارم نیست که اینو بخونه