سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ساندویچ پانل سقفی یک راه حل ایده آل برای ساخت منازل صنعتی، پارکینگ، سالن های ورزشی، سالن های نمایشگاهی، انبار ها و غیره می‌باشد. در اینجا توضیحاتی راجب آموزش نصب ساندویچ پانل سقفی آورده شده است:
1- تهیه مواد و وسایل: قبل از آغاز به کار باید تمامی وسایل و مواد لازم را تهیه کرد. باید ساندویچ پانل ها را به تعداد مورد نیاز خریداری کنید، تعدادی پیچ و مهره، جاسوآر و ابزارآلات مورد نیاز را نیز باید در اختیار داشته باشید.
2- نصب جاسوآر: در این مرحله ابتدا باید جاسوآر را به دیوارهای مورد نظر نصب کرد. باید جاسوآر را به صورت افقی از یک دیوار به دیوار دیگر قرار دهید.
3- نصب ساندویچ پانل: پس از نصب جاسوآر، باید ساندویچ پانل‌های سقفی را بر روی جاسوآر قرار دهید و مهره های پلاستیکی یا فلزی برای اتصال آن‌ها به جاسوآر به کار ببرید.
4- قطعات پایانی: نهایتاً باید کار خود را با نصب قطعات پایانی پایان داد. ایجاد روکش های حفاظتی و درپوشی های مخصوصی که با پیچ ها منطبق هستند، کار جلویی از افت و حرکت بسته و همچنین کاهش نفوذ آب و آلودگی را فراهم می کنند.
در هنگام نصب و جایگزینی ساندویچ پانل ها باید به دقت عمل کرد و تمامی مراحل را بر اساس دستورالعمل و توصیهات سازنده دنبال کرد. این کار به همراه انجام تمامی احتیاط های لازم، نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.
https://aryabaron.com/sandwichpanel/