سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
چرا خودروی دنا به صدا در می‌آید؟
متاسفانه در روزهای اخیر به علت تحریم های سخت توسط کشورهای قدرتمند ، علیه ایران کار رسیدن منابع اولیه با کیفیت به ایران محدود شده است . بنابراین شرکت های خودرو سازی باید مواد و متریال مورد استفاده خود را از چین یا از کشورهای دیگر ، که کیفیت انها بسیار کم است وارد کند . پس در نتیجه مواد استفاده شده در خودروهای ایرانی بسیار کم کیفیت است و این مواد در روزهای گرم تابستان و سرد زمستان شروع به ترک خوردن و ایجاد صدای وحشتناک در خودرو می کنند پس بنابراین پروژه صداگیری و انجام صداگیری خودروها باعث ایجاد حاشیه امن از لحاظ ارامش برای خانواده های ایرانی می شود . ما پول میدهیم که لذت ببریم از زندگی ، از اوقاتی که در ماشین نشسته ایم و خواهان ارامش هستیم . پس لطفا بیشتر به مبحث آرامش سرنشینان خود اهمیت بدهید .

شرکت کاراک با تعمیرکاران متخصص و هم چنین تیمی مجرب که سابقه بسیار عالی در زمینه صداگیری خودرو دارد در کنار شماست تمام نمونه کارهای ما برای صداگیری خودرو در اپارات و هم چنین سایت های دیگر قرار دارد .
صداگیری DENA که در مرکز صداگیری خودرو کاراک انجام می‌شود، شامل موارد زیر است:
صداگیری داشبورد دنا
رفع صدای در قسمت تهویه مطبوع خودرو دنا
صداگیری کنسول وسط dena
رفع صدای مزاحم در قسمت صندوق عقب خودرو
صداگیری پشت آمپر دنا
صداگیری ستون دنا
صداگیری سقف dena
رفع لرزش و صدای آزار دهنده اتاق خودرو دنا
لینک سایت:https://carak.ir/car-scilencing-center/ صداگیری خودرو