سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
ارتودنسی نامرئی با استفاده از الاینرهای شفاف (پلاک های شفاف) یکی از جدیدترین روش‌های درمان ارتودنسی است که در آن بدون نیاز به براکت و سیم ارتودنسی نسبت به اصلاح موقعیت دندان‌ها اقدام خواهد شد. در این روش یک سری پلاک شفاف بر اساس نیاز درمانی شما و بصورت اختصاصی طراحی و ساخته خواهد شد که با توالی استفاده از این پلاک‌ها دندان‌ها تغییر موقعیت داده و در جایگاه مناسب در فک قرار خواهند گرفت.
با این روش درمان دیگر نگران دیده شدن دستگاه های ارتودنسی داخل دهانتان نخواهید بود و مشکلی برای زیبایی چهره و زندگی اجتماعی و حرفه‌ای شما به واسطه حضور دستگاه های ارتودنسی ثابت پیش نخواهد آمد.
هر زمان مایل باشید می‌توانید این پلاک‌ها را از دهان خارج نمایید و حتی در زمان استفاده از این پلاک‌ها نیز افراد متوجه وجود این پلاک های شفاف نخواهند شو و بدون هیچ تغییر ظاهری، موقعیت دندان‌های شما اصلاح خواهد شد و زیبایی ماندگار لبخندتان را بدست خواهید آورد.
.
ارتودنسی نامرئی تقریبا بیشتر ناهنجاری‌های دندانی را درمان خواهد کرد. با این حال در مواردی نیز حتما نیاز به ارتودنسی ثابت خواهد بود که در صورت نیاز به درمان‌های پیشرفته و ارتودنسی ثابت، شما را به متخصص مربوطه ارجاع خواهیم داد و پس از پایان درمان ارتودنسی در صورت نیاز به اعمال تغییراتی در ظاهر و رنگ دندان‌ها با درمان‌های تکمیلی، لبخندی زیباتر و منحصر به فرد، در Unique Smile ، برای شما خلق خواهد شد.
آموزش