واقعا از این بد ترم میشه اخه...دقیقا باید شارژ نتم دیروز تموم میشد اخه موقع انتشار تریلر:(((((
واما تریلرررررررر....اخه چرا با ما این کار و میکنن..چراااا...
بچه ها دنباله یه گور دسته جمعیم همه با هم بریم...
میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست...تریلر اینه ببین خود آلبوم چیه
...بچه ها 500 تا ویدیو تو دو روز من چجوری بلاکم اخه...ولی تموم سعیمو میکنم
اینم یه دنس خوشگل از پسرامونه...
.
.
روزشمار کامبک:فقط 9 روز دیگررر تا مرررگ...البته اگه با دیدن تریلر هنوزم زنده اید:)))))