سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
یک روحانی (حجت الاسلام فخریان) در سخنرانی خود توصیه می کند که مردم در حفظ حجاب زنانشان، ذره ای از حجاب چادر کوتاه نیایند و فریب تبلیغ مانتوپوشی را نخورند. ایشان در ادامه می گوید که بلد نبودن رانندگی توسط زنان مشکلی ایجاد نمی کند چون نقش زن خانه داری و تربیت انسان است. وی در ادامه به آمار بالای بیکاری مردان اشاره می کند و از اینکه در داروخانه های کل کشور، دختران شاغل هستند انتقاد می کند و آن را باعث بیکاری فزاینده پسران می شمارد. ایشان در سخنان خود بیکاری پسران را منجر به فاسد شدن آنها و روی آوردن آنها به دزدی، زورگیری، تجاوز جنسی و اعتیاد می داند ولی بیکاری دختران را منجر به خراب شدن آنها قلمداد نمی کند زیرا دختران به اشتغال به دید یک موضوع غیر الزامی و سرگرم کننده نگاه می کنند.
ایشان در ادامه از اختلاط دختران و پسران در دانشگاه ها انتقاد می کند و می گوید چرا باید در اوج نیاز جنسی، دختر و پسر با هم مختلط شوند در حالی که از مقطع ابتدایی تا پیش دانشگاهی، در مدارس ما تفکیک جنسیتی برقرار است؟
با هم این سخنرانی کوتاه را ببینیم.