سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
سبک زندگی در قبرس شمالی
قبرس به دلیل اینکه جزیره‌ای در دریای مدیترانه است دارای آب و هوای بسیار معتدل و خوب می‌باشد و به همین علت سالیانه افراد زیادی به عنوان گردشگر و سرمایه‌گذار به قبرس می‌آیند و این جزیره دیدن می‌کنند.
مردمان ساکن در جزیره قبرس شمالی بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و زندگی در اینجا شامل هیچ اختلاف طبقاتی نمی‌باشد و هیچکس دیگری را به عنوان مهاجر نخواهد دید.
به طور مثال در شهر فاماگوستا که شهر دانشجویی و کاری در جزیره قبرس می‌باشد از ۱۰۰ کشور دنیا دانشجو وجود دارد و از هر قشر و ملیتی که تصور آن را بکنید در این شهر در حال زندگی هستند و هیچکس خودش را نسبت به دیگری برتر نمی‌داند.

واحد پول قبرس شمالی
قبرس شمالی تحت نظر دولت مرکزی ترکیه اداره می‌شود هرچند که برای خود دولت مستقل رئیس ،جمهور مستقل و کابینه مستقل دارد ولیکن تحت نظارت ترکیه اداره می‌شود به همین دلیل واحد پول قبرس شمالی لیر ترکیه می‌باشد.
بیشترین منبع درآمد این جزیره صنعت توریسم و جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های ملکی می‌باشد.
البته باید توجه کرد که خرید ملک و اجاره ملک و خرید ماشین در قبرس شمالی بر واحد پوند انگلستان می‌باشد و سایر هزینه‌ها حتی حقوق کارمندان به صورت لیر ترکیه است
آموزش