دوستان قبل هر چی من انهایپن برام معنیه ی دیگه میداد مثلا برا بعضیا انهایپن گروهی بوده که ممبراظ زیبا بودن اهنگاش خوب بودن و… برای منم همه ی اینا بود ولی انهایپن به طور عجیبی حالمو خوب میکرد ( اونقد واردش نشیم حالا ) نمیخوام مثل فنای چیزی حرف بزنم که اونا منو نجات دادنو فعلان نه ولی انهایپن برای من یه چیز دیگه بود و من واقعااا دوسشون دارم و داشتم و خواهم داشت و اینکه الان من سعی دارم امید همرو نگه دارم امیدوار باشم بزام خیلی خیلییی سخته پس لطفا…