سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
فروش توسط خرم آباد شاپ
تماس : 09225015586

جوانسازی با هیدرودرمی و یا هیدرودرمی برای آکنه و پیری پوست
درمان صورت با استفاده از هیدرودرمی چیست؟
درمان صورت با استفاده از دستگاه هیدرودرمی نوعی مراقبت پوستی است که توسط متخصصان برای کمک به درمان و پیشگیری از آکنه مقاوم، کوچک کردن منافذ بزرگ، کاهش ظهور خطوط ریز و چروک، رفع پف چشم، کم رنگ کردن تیرگی دور چشم، جوان سازی پوست سر و تغذیه فولیکول های مو برای رشد موهای سالم تر استفاده می شود.
استفاده از هیدرودرمی که به عنوان یک درمان جوان سازی بی نظیر و ضروری در صنعت مراقبت از پوست در نظر گرفته می شود، بازسازی سلولی را تحریک کرده و از طریق گرم کردن ملایم بافت پوست نفوذپذیری محصولات مراقبت از پوست را بهبود می‌دهد.
نشان داده شده است که ایمنی، نوسان ملایم و قدرت اکسیژن رسانی حاصل از جریان الکتریکی فرکانس بالا هیدرودرمی جریان خون را بهبود می بخشد، تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهد، به دفع سموم و باکتری های مسبب آکنه کمک می کند، تخلیه لنفاوی را بهبود می دهد، به جدا شدن سلولهای مرده پوست کمک می کند و جذب محصولات مراقبت از پوست را بهبود می بخشد.
اثر عمده جریان فرکانس بالا حرارتی (تولید گرما) می باشد و بوسیله نرخ بالای نوسان توصیف می گردد.
به دلیل نرخ سریع نوسان، امواج فرکانس بالا باعث انقباضات عضلانی نمی شوند- بلکه بر روی حالت پذیری پوست اثر می گذارند.
دستگاه ها و ابزارهای درمان صورت با هیدرودرمی (بطور سنتی به عنوان “اشعه های بنفش” مورد اشاره قرار می‌گیرند) از لحاظ طراحی و ظاهر متفاوت هستند با این حال اصول زیربنایی، تکنولوژی و دستورالعمل های عملیاتی آنها تقریبا مشابه است.
اکثر دستگاه های فرکانس بالا مورد استفاده در اسپاها، سالن ها و مطب های پزشکی با فرکانس +2500,000- 100,000 هرتز (تعداد سیکل ها در هر ثانیه) کار می کنند. مدل های کوچکتر این تکنولوژی ممکن است توسط متخصصان و کاربران خانگی خریداری شود که دارای تجربه استفاده از دستگاه های هیدرودرمی می باشند.