سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۸/۰۸/۲۲
دوره جامع تخصصی Front End همراه با Angular و Git در آموزشگاه تحلیل داده : در این دوره ابتدا دانشجو به کدنویسی حرفه ای در JavaScript مسلط خواهد شد سپس با به صورت کاملا تخصصی پروژه های عملی ویژه بازار کار حرفه ای در کلاس پیاده سازی خواهند شد.
تمامی پروژه های ساخته شده بر اساس نیازهای بازار کار داخل و خارج ایران می باشد و دانشجو پس از پایان دوره با حداقل چالش ها در بازار کار مواجه خواهد شد . بعد از تسلط کامل دانشجو به برنامه نویسی JavaScript، به سمت JS Framework ها می رویم که در آنجا زبان Typescript همراه با OOP به صورت کامل تدریس می شود و دانشجو در گام آخر برنامه نویسی مدرن سمت Front End را به طور کامل فرا می گیرد. همچین در این دوره به الگو های طراحی مانند DI و Singleton و... نیز می پردازیم.
تضمین می کنیم که دانشجو در پایان دوره می تواند هر قالب وبسایتی را تحت Angular با بهترین کیفیت طراحی کند و به یک برنامه نویس Front End حرفه ای تبدیل شود.برای اطلاع از ان دوره به لینک https://bit.ly/353D2OB رجوع کنید یا با تلفنهای 02188146323 و 02188146330 تماس بگیرید.
آموزش