سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۹/۰۵/۲۴
تلویزیونها امروزه سبک و نازکتر شده اند و در بیشتر منازل از تلویزیونهای بزرگ LCD و LED استفاده می شود از این رو تلویزیون کاملا در معرض دید قرار داشته و نقطه کانونی در هر خانه ای محسوب می شود .

بهمین دلیل بهتر است دیوار پشت تلویزیون به زیباترین شکل ممکن تزیین شود. در ادامه ایده هایی برای تزیین پشت تلویزیون را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده آنها نهایت لذت را ببرید.

دیواری که تلویزیون بر روی آن قرار می گیرد معمولا بزرگ ترین و بلندترین دیوار سالن پذیرایی است بنابراین طراحی و تزیین دیوار پشت تلویزیون از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد.

برای تزیین دیوار پشت تلویزیون ایده ها و روش های زیادی وجود دارد.

برای تزیین دیوار پشت تلویزیون می توانید از آجر دکوراتیو سفید، استفاده کنید که این مدل تزیین برای خانه ها با دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن مناسب است توجه داشته باشید که استفاده از آجر دکوراتیو برای دیوارپشت تلویزیون به فضای سالن پذیرایی صمیمت و گرما می بخشد

دیوار پشت تلویزیون بخش خاصی از اتاق نشیمن است که نسبت به سایر دیوارهای موجود در آن فضا، تزئینات بیشتری به آن اختصاص داده می شود.