سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
118فایل کلینیک آموزشی کسب و کار | www.118file.com
شماره تماس : 28423118 - 021 - 09120165405 - 8-7-09130919446
آموزش جواهردوزی با بیش از 11‌ساعت ویدئو آموزشی به زبان‌انگلیسی همراه با زیرنویس فارسی تحت‌الفظی ارائه شده‌است. این آموزش به یکی از زیباترین و جذاب‌ترین هنرهای دستی می‌پردازد. در آموزش جواهر دوزی به مباحثی نظیر آموزش پولک‌دوزی برای مبتدیان، آموزش پیکسل طرح حیوانات، آموزش سنجاق جواهر دوزی و آموزش منجوق‌دوزی دور نگین و سنگ اشاره می‌شود. آموزش جواهر دوزی به صورت مرحله‌به‌مرحله پیش می‌رود. از این‌رو حتی اگر هیچ شناخت و مهارتی در جواهر دوزی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم بخش‌مربوطه را به دقت مشاهده کنید. در این‌بخش از آموزش جواهردوزی روش‌های مختلف دوخت پولک و 3‌روش متفاوت پولک‌دوزی، برای مبتدیان و افراد تازه‌کار ارائه شده‌است.

سپس آموزش طرح پیکسل حیوانات به شما مواردی از قبیل گل سینه موش، پیکسل طرح مرغ دریایی، سنجاق طرح پرنده با پولک، گل سینه سنجاقک 3 بعدی، پیکسل طرح موش، سنجاق با طرح عروس دریایی، سنجاق طرح پروانه و غیره را به صورت جامع آموزش می-دهد. آموزش جواهر دوزی سنجاق‌های زیبایی با طرح‌هایی مانند پر، انگور، پاپیون، فانتزی دختر، انار، برف، برگ پاییزی و غیره را ارائه می‌دهد تا علاقمندان بتوانند به‌راحتی سنجاق‌های متنوعی را متناسب با نوع لباس پیاده‌سازی کنند. در منجوق دوزی دور نگین و سنگ آموزش جواهر دوزی علاوه‌بر بیان اصول دوخت منجوق دور نگین، به آموزش اولیه حاشیه‌دوزی با منجوق و نحوه قاب گیری دور نگین نیز پرداخته شده است. در آموزش جواهر دوزی سعی شده صفر‌تا‌صد این هنر آموزش داده‌شود تا بتوانند در کمترین زمان ممکن جواهردوزی را فرابگیرند.