سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
در سالروز آسمانی شدن سردار ناظری یکی از فرماندهان دلاور نیروی دریایی سپاه که در اولین ساعات بامداد روز ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ و بعد از انجام آموزش های روزمره و پس از سخنرانی در بندر لنگه در جزیره فارور در خلیج فارس دچار ایست قلبی ناگهانی می شود و تلاش پزشکان برای احیای این رزمنده دلاور تا نیمه شب ادامه می یابد که متاسفانه به نتیجه نرسیده و نیمه شب سردار محمد ناظری فرمانده یگان ویژه نیروی دریایی سپاه بدلیل عارضه شیمیایی آسمانی شد و به درجه شهادت نائل گشت.

سردار ناظری بعد از عمری خدمت خالصانه و دلاورانه به سرزمین مقدس ایران اسلامی همزمان با میلاد حضرت سیدالشهدا و قمر بنی هاشم علیهما السلام جان به جان آفرین تسلیم کرد.
سردار شهید محمد ناظری متولد سال ۱۳۳۴ در محله امامزاده حسن تهران بود. عمده هم سن و سالان سردار ناظری از آن محله بعدها در نیروهای ویژه ارتش (نوهد) به خدمت در آمدند. حاج محمد هم در سالهای منتهی به انقلاب به طور غیر رسمی و توسط برخی افسران ارتش که از رژیم پهلوی جدا شده و به مردم پیوسته بودند نخستین دوره‌های تکاوری خود را دید.
بخشی از نیروهای تربیت شده توسط سردار ناظری به جهت آمادگی های بالا و تخصص در جنگ های نامنظم به سوریه اعزام شدند تا بتوانند از حریم عمه سادات دفاع نمایند و مفتخر به حضور به عنوان «مدافعان حرم» گردند. از شاگردان سردار ناظری که در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها به افتخار شهادت نائل امدند
اخبار و سیاست