سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
در این ویدیو، پیش بینی قیمت اتریوم تا آخر سال 2023 مورد بررسی قرار گرفته است.
اتریوم با سایر پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند مانند زنجیره هوشمند بایننس، سولانا و پولکادوت رقابت دارد. موفقیت یا شکست این پلتفرم‌ها می‌تواند بر مسیر قیمت اتریوم تأثیر بگذارد. تحلیلگران تکنیکال با استفاده از داده ها و الگوهای قیمت پیشین، سطوح مختلف حمایت و مقاومت، خطوط روند و شاخص‌ها، قیمت اتریوم در آینده را پیش بینی می کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که این تنها یک رویکرد است و بازار می تواند غیرقابل پیش بینی رفتار کند.
ادامه رشد مالی غیرمتمرکز (DeFi) و DApp های ساخته شده بر روی پلتفرم اتریوم می تواند تقاضا برای این ارز را افزایش دهد و به طور بالقوه قیمت آن را افزایش دهد.
اجرای کامل اتریوم 2.0 که هدف آن بهبود مقیاس پذیری و کارایی است، می تواند اعتماد به پلتفرم را افزایش داده و سرمایه گذاران بیشتری را جذب کند. بر اساس تحلیل تکنیکال , و برخی عوامل بنیادی، برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت اتریوم می‌تواند تا پایان سال 2023 به محدوده 1470.32 دلار و 1876.69 دلار برسد.
https://sarrafex.com/price/eth