سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
هیوندای آزرا 2018 بسیار درجه یک به نظر می رسد

 هیوندای با افشای آزرا جدید اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای خروج از بازار بزرگ سدان بزرگ و گران قیمت ندارد. این جنگنده آوالون کره جنوبی دستخوش طراحی مجدد قابل توجهی در داخل و خارج شد و ابتدا ماه آینده در کره به فروش می رسد.

در خارج از کشور ، آزرا دارای مشخصات متفاوت و رسمی تر است. در حالی که مدل قبلی رکیک و گشاد بود ، مدل جدید نسخه صاف و مشکی شرکت جدید هیوندای را به همراه کاپوت بلند و شیشه جلو عمودی تر تصویب می کند. پهلوها همچنین خطوط شخصیتی طولانی و روان را به وجود می آورند که به ظاهر عضلانی می بخشد. در پشت ، آزرا نسخه جدیدی از تابستانهای با عرض کامل را که این مدل از زمان معرفی پلاک نام از دو نسل پیش داشته ، دریافت می کند.

آذربایجان همچنین در داخل به شدت تغییر می کند. به جای داش به سمت پایین مدل قدیمی ، داخلی جدید دارای یک صفحه ساز است که از عرض آن تأکید دارد ، با قسمت بالای تیره و بخش پایین سبک تر. ساندویچ بین دو نیمه از داش مقطعی است که در مرکز پله بالا می رود تا صفحه لمسی بزرگ و یک ساعت آنالوگ را در خود جای دهد که کمی از جایی به نظر می رسد.

هیوندای هنوز هیچ آماری ، قیمت گذاری و یا در دسترس بودن برای آزرا جدید را فاش نکرده است ، به جز تاریخ راه اندازی شده در کره جنوبی ، جایی که نام بزرگ آن را حمل می کند. با این حال ، ما تصور می کنیم جزئیات بیشتری به زودی از آغاز آن در ایالات متحده به زودی منتشر می شود.
بیشتر بخوانید https://irancar.care/

"اشتراک" اکنون
خودرو و وسایل نقلیه