سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
دستگیری برای "molka" ، واژه کره ای دوربین مخفی ، در دهه گذشته افزایش یافته است ، و عاملین از گوشه گوشه جامعه - از مجری تلویزیون و ستاره پاپ کره ای K-pop گرفته تا پزشکان بوده اند .
مولکا پدیده‌ی وجود تعداد بی‌شماری دوربین جاسوسی غیرقابل تشخیص در مکان‌های عمومی و خصوصی کره برای تهیه‌ی بی‌اجازه‌ی تصاویر و ویدئو از افراد خصوصا زنان جهت اخاذی یا انتشار در اینترنت است.
انتشار تصاویر مخفی از مردم به مهمترین جرم جنسی کره تبدیل شده است ، روزانه ۱۸ شکایت ثبت میشه اما کمتر از دو درصد از مجرمین محکوم میشوند. همین بیشتر زنان را خشمگین کرده و به اعتراض وا داشته است.

‏قوانین در این مورد بسیار ضعیف هستند،اثبات جرم سخت است، در بسیاری از مواقع قربانیان متوجه نمی‌شوند یا مجرم پیدا نمی شود. دادگاه‌ها هم خیلی مساله را جدی نمی‌گیرند و شدت عملی ندارند، همین باعث خودکشی برخی از قربانیان بعد از ناامیدی از مجازات مجرم شده است.

‏از جمله معروفترین این موارد خودکشی گو هارا خواننده و بازیگری بود که بعد از یکسال پیگیری شکایت از دوست پسر سابقش که مخفیانه از او تصاویری گرفته و تهدیدش کرده بود خودکشی کرد. یا دختری که بعد از انتشار تصاویرش که توسط همکار مردش بصورت مخفی گرفته شده بود خودکشی کرد و بعد پیگیری پدرش، آن مرد فقط به ده ماه زندان محکوم شد.
حتی معلمان اعتراف کرده اند که دوربین ها را در حمام مدارس مخفی کرده اند و از کودکان و همکارانشان فیلم گرفته اند.

حال 101 East بررسی می کند که چگونه یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان در حال جنگ علیه جنایات جنسی دیجیتال است.
اخبار و سیاست