سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
کمتر کسی تصور می‌کرد فیلمی که در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمده بود و مشتاقان فراوانی هم از پیش برای تماشایش وجود نداشت، بتواند در زمان اکران موردتوجه قرار بگیرد و در فصل جوایز هم چشم‌گیر ظاهر شود.
«همه‌چیز همه‌جا به‌یک‌باره» ساخته دو کارگردان، دانیل کوان و دانیل شاینرت است که به «دانیل‌ها» معروف هستند و پیش‌تر هم با یکدیگر همکاری‌هایی داشته‌اند.
فیلم در ظاهر، یک اثر فانتزی، تخیلی و اکشن است،‌ اما نقطه قوت کارگردانان، تلفیق چند ژانر سینمایی و ارائه محصولی متفاوت، از یک نوع سینمای رایج است. داستان فیلم دربارهٔ یک زن چینی-آمریکایی است که یک خشک‌‌شویی را اداره می‌کند و پس از حسابرسی توسط اداره «خدمات درآمد داخلی» و چالش‌هایی پیش‌آمده، متوجه می‌شود که باید با نسخه‌های جهان موازی خود ارتباط برقرار کند. فیلم داستان سرراستی ندارد و در سه بخش روایت می‌شود.
«همه‌چیز همه‌جا به‌یک‌باره» با بودجه ۲۵ میلیون دلاری ساخته شد و کمی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرد تا اثری موفق در گیشه باشد.
در فصل جوایز، این فیلم در لیست اکثر منتقدان قرار دارد و در گلدن گلوب هم در شش رشته نامزد شده تا شگفتی سال ۲۰۲۲ لقب بگیرد.