دوسش دارمـ..~
صدامو نمیشنوی نه..؟..~
صداتو دارم ولی منـ.،~
نگاتو دزدیدم از دل سیاه شبــ...~
ولی خودم رفتم تو دل شبـ..~
غرق شدم تو دریایـ شبــ..~
بسـ کنـ..!
نزن منو!!~
عذابمـ نده ای ماهـ بانو...~
چشمانم نگاهت را گرفتند...~
گو*عـ نخور..~~~~~
خودم جزو شاخاشمـ..~
خواننده گمشو بیرون از رو استیجـ..~
خودم میخونم دادا..:| :| :| :|
XD