سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۵/۰۶/۲۱
این تکنولوژی که همزمان با کشورهای پیشرفته وارد کشور شده است، با همت شرکت صنایع بنیان الکترونیک اسپاد در مرحله بومی سازی و تولید داخلی قرار گرفته است. مهندس حبیبی مدیریت عامل این شرکت همچنین دبیر همایش تخصصی معرفی و بررسی تکنولوژی GPOL در صنعت ساختمان در خصوص تولید داخلی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل چنین بیان کردند: "لازمه اقدام و عمل، باور پذیری است، باید بتوانیم به توانایی های خود و هم میهنان خود اعتماد و اعتقاد داشته باشیم، باید به این باور برسیم که ما می توانیم. تمامی تلاشهای خود را باید معطوف این نکته کنیم که در تمام حوزه ها خصوصا حوزه ارتباطات و مخابرات که مهمترین عنصر عصر حاضر می باشد، با انتقال تکنولوژی به داخل و بومی سازی آن به خودکفایی رسیده و به عنوان کشوری که تولید کننده دانش و تکنولوژی می باشد در سطح جهان مطرح شویم. و این مهم جز با شعار ما می توانیم و الگوی اقدام و عمل میسر نخواهد بود." وی همچنان ماموریت تکنولوژی GPOL که مبتنی بر GPON ، FTTHمخابراتی می باشد را در سه محور چنان تشریح کرد:
محور اول: ارتقای سطح دسترسی و افزایش فوق العاده پهنای باند ارتباطی مشترکین و ایجاد بستر مناسب برای استفاده از سرویس های نوین.
محور دوم: کاهش هزینه های اپراتور و افزایش توان در ارائه سرویس های برتر مخابراتی و ارتباطی
محور سوم: سهولت اجراء و کاهش هزینه های سازندگان برای برج های مسکونی، اداری یا تجاری.
علم و فن آوری