سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
در لیست مشخصات فنی هوآوی میت 20 ویژگی هایی را می بینیم که نشان می دهد که با یک گوشی پرچمدار خوش دست و با ویژگی های بالا طرف هستیم که می تواند به یکی از گوشی های پرطرفدار و پر فروش این برند تبدیل شود. این گوشی دارای ویژگی های منحصر به فردی چون هوش مصنوعی و توانایی عکاسی زیر آب و ... است. در این گوشی با یک صفحه نمایش 6.3 آمولد اینچی طرف هستیم که دارای رزولوشن فول اچ دی است.
انتظار می رود که این گوشی دارای 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد که پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی نیز به آن اضافه خواهد شد. این گوشی به احتمال زیاد به اندروید پای عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که باتری این گوشی از بقیه گوشی های هوآوی بزرگ بوده و بالطبع داری قدرت بیشتری است.
مشخصات فنی هوآوی میت 20
Huawei mate 20 Specs

البته هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از میزان مصرف باتری وجود ندارد، اما احتمالا این باتری دارای قدرت بیش از 4000 میلی آمپر است. از نظر شارژر نیز، طبق مشخصات فنی هوآوی میت 20 لو رفته از این گوشی، این گوشی دارای پد شارژر بی سیم است که می توان از راه دور نیز این گوشی را شارژ کرد.
همانطور که ذکر شده، حالت تصویر برداری در زیر آب نیز به دوربین این گوشی اضافه شده است که می توان در زیر آب نیز به عکاسی پرداخت. عکاسی در حالت بوکه نیز یکی دیگر از مشخصات فنی دوربین های میت 20 است که به کاربر امکان می دهد عکاسی با پس زمینه تار را در عکس هایش اعمال کند. همچنین هوش مصنوعی می تواند به صورت خودکار در هنگام عکاسی روی سوژه ها زوم کند. احتمال می رود که این گوشی به لطف ویژگی های منحصر به فردی که دارد یکی از پر فروش ترین گوشی های هوآوی لقب گیرد.

برای مشاهده متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://kalasoda.com/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D9%86%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A2%D9%88%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AA-20/
علم و فن آوری