سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۸/۰۴/۱۲
BTS Breaks Records As “Lights/Boy With Luv” Tops Oricon’s Daily Singles Chart
.
سینگل جدید ژاپنى BTS، جایگاه اول را در چارت سینگل هاى Oricon کسب کرد و رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند.
.
دهمین سینگل ژاپنی این گروه به نام "Lights / Boy With Luv" در تاریخ 3 جولاى همراه با موزیک ویدیوى آن براى ترک تایتل "Lights" منتشر شد.
.
در 2 جولاى "Lights / Boy With Luv" چارت روزانه سینگل هاى بزرگترین سایت آمارى موزیک ژاپن، Oricon ، جایگاه اول را با فروش تخمین زده شده ى 467،107 نسخه به دست آورد.
.
این بالاتر از رکورد فروش روز اول پیشین آن ها در 2018 با سینگل "Fake Love / Airplane Pt. 2، "است که در اولین روز 327،342 نسخه را به فروش رساند. فروش روز اول "Lights / Boy With Luv" همچنین از فروش هفته اول "Fake Love / Airplane Pt. 2 " نیز که در مجموع 454،829 نسخه بود، پیشى گرفت. بنابراین "Lights/Boy With Luv" در حال حاضر پر فروش ترین سینگل ژاپنی منتشر شده توسط هنرمندى کره اى برای اولین روز و هفته اول است!



پ.ن:لامصب خیلی خوب بود موزیک ویدیوش....من یکی که مُردم سر تماشا کردنش واقعا....
((من شرمندم خودم زیاد نیستم نمیتونم خبرارو درست و حسابی بزارم...بقیه ادمینا هستن ساپورت میکنن ولی اگه نتونستیم همرو به موقع بزاریم مطمئن باشید من که کنکورو دادم برگشتم همرو میزارم حتما))