سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
وقتی نام مادر به میان می‌آید، کلمات هم کم می‌آورند آن‌هم زمانی که بخواهیم از مادرانِ این سرزمین بنویسیم، مادرانی دلسوخته اما باصلابت که شنیدن روایت عاشقی و آزادگی‌شان، چشم‌ها را روشن و دل هر انسان آزاده‌ای را تکان می‌دهد. و در میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها دختر نبی ‌مکرم اسلام و اسوه زنان عالم در چنین روزی در مکه مکرمه به دنیا آمده است تا این روز به عنوان روز مادر و روز زن گرامی داشته شود.
روز مادر، سالروز ولادت بزرگترین بانوی این کره خاکی است، روز کسی که صبوری و استقامتش همچون کوه، طروات و پاکدامنیش همچون درخت، گرمای وجودش همچون خورشید، روشنای لبخندش همچون ماه و مهربانیش همچون آسمان گسترده است.
شاید با این واژه ها قطره ای از دریای محبت این الهه آسمانی وصف می شود ولی ما همچنان دنبال بهترین واژگان برای تعریف و تمجید از مادر هستیم.

مادران شهید، همان سروهای صبور و استواری هستند که عاشقانه و بی توقع و با دست های مهربان خود، فرزندنشان را برای دفاع راهی جبهه می کردند و جگرگوشه خود را در معرض خصم دشمن قرار می دادند و چه شهامتی از این بیشتر که این مادران دلاورانی هستند در قامت یک زن اما با روحی سراسر از مردانگی.
مذهبی