سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
ماهور سه آلبوم دیگر در آذر ماه سال 94 از استاد بنان منتشر کرد، آلبوم های پیام دل، گل صحرایی، وعده وصال

پیام دل
آهنگساز: علینقی وزیری، اکبر محسنی و ...

ناشر:ماهور
● ترانه ی پیام دل (ماهور): این تصنیف از آثار علینقی وزیری و یادگاری از دوره‌ی تجدد‌گرایی وی در موسیقی ایرانی است، ● دیلمان (دشتی)● آواز چهارگاه بدون همراهی ساز اجرا شده است. ● ترانه ی دختر فال بین (افشاری): این اثر تفاوت چشمگیری با تمام آثار بنان دارد. ● ترانه ی الا یا ایّهاالساقی (ماهور): آهنگساز این ترانه بر ما معلوم نیست ولی حال و هوای آن متمایل به آثار وزیری است.


وعده ی وصال
آهنگساز: روح الله خالقی، حسینعلی ملّاح و ...

آنچه در این مجموعه می شنوید گزیده ای از آثاری است که بنان در رادیو یا محافل خصوصی اجرا کرده است.از جمله قطعات این آلبوم: ● ساز و آواز (بیات ترک): این آواز در برنامه ی گل های جاویدان شماره‌ی 92 اجرا شده است و همنوازان آواز احمد عبادی و حسن کسایی دو تن از بزرگ ترین تک نوازان موسیقی ایرانی هستند. ● ساز و آواز (چهارگاه)● ساز و آواز (ماهور): از اولین برنامه های گل های جاویدان بدون شماره است. ● ترانه ی وعده‌ی وصال (شور): از اولین آثار روح الله خالقی است که به پیروی از استادش وزیری روی غزلی از قدما ساخته است.● ترانه ی غم جهان (ماهور): حسینعلی ملّاح، از پیروان علینقی وزیری، آهنگ‌های کمی ساخته، ولی در همه‌‌‌‌‌‌‌‌ی آنها دلبستگی‌اش به مکتب وزیری نمایان است.

گل صحرایی
آهنگساز: علینقی وزیری، و ...

آنچه در این مجموعه می شنوید گزیده ای از آثاری است که بنان در رادیو یا محافل خصوصی اجرا کرده است.از جمله قطعات این آلبوم: ● ساز و آواز (دشتی) از اجراهای رادیویی بنان است. ● ترانه ی گل صحرایی (ماهور): ترانه‌ی گل صحرایی محصول دهه‌ی آخر فعالیت بنان در رادیوست ومعروفیت کمتری دارد.● ساز و آواز (شور) از اولین برنامه‌های بدون شماره‌ ی گل های جاویدان است و با سنتور رضا ورزنده اجرا شده است. ● ترانه ی بر چهره‌ی گل(چهارگاه) ملودی ساده‌ای دارد روی دو رباعی خیّام که در میانه‌ی آن دو بیت به صورت آواز در گوشه ی زابل روی پایه‌ی ارکستر خوانده می‌شود. ● ترانه ی ره عشق (ماهور)● ضربی ابوعطا: برنامه ی گل های جاویدان شماره ی 145 و گل های رنگارنگ شماره‌ی 103 نمونه‌هایی از ضربی خوانی‌های استادانه‌ی بنان است.
موسیقی و هنر