سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
صداگیری پژو 206 یکی از پر مراجعه کننده‌ترین‌ها است. مشتریان زیادی به مرکز صداگیری خودرو کاراک مراجعه کردند و درخواست صداگیری صندوق عقب 206 و نیز صداگیری داشبورد پژو 206 را داشته‌اند. خوشبختانه مرکز کاراک توانسته است رضایت صد در صدی مراجعه کنندگان را جلب نماید. خودرو 206 یکی از پر سر و صداترین خودروهای موجود است که در صورتی که از صداهای به وجود آمده در درب ، داشبورد ، ستون و در کل اتاق به سطوح آمده باشید، می‌توانید به این مرکز مراجعه و درخواست صداگیری اتاق 206 به طور کامل را دهید.
.صداگیری داشبورد 206 حدودا 8 ساعت زمان می‌برد البته لازم است بدانید این زمان فقط در صورتی که داشبورد نیاز به باز کردن و صداگیری داشته باشد صرف می‌شود. در برخی مواقع صدا از در داشبورد و یا پشت آمپر و کیلومتر و به گوش می‌رسد که در این مواقع با کمترین زمان و هزینه صداگیری داشبورد 206 انجام می‌شود. با مراجعه به مرکز صداگیری خودرو کاراک علاوه بر رفع صداهای آزار دهنده داشبورد ، به رفع لرزش داشبورد 206 نیز پرداخته می‌شود.
.
آدرس تعمیرگاه :

تهرانپارس ، خیابان دماوند ، جنب پمپ بنزین 104 ، تعمیرگاه کاراک

تلفن : 09193035101
لینک سایت:https://carak.ir/car-scilencing-center/ صداگیری خودرو