سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
برای خرید نسخه ی الکترونیک کتاب به این لینک مراجعه کنید:
https://fidibo.com/book/145322-%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF-%DA%86%D9%87%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87
کتاب صعود چهل ساله، شامل مطالبی از عملکرد 40 ساله انقلاب اسلامی ایران می باشد.
این کتاب تلاش دارد میزان دستیابی جمهوری اسلامی ایران به آرمانهایی از قبیل عدالت، استقلال ، آزادی، معنویت، کرامت زن، مردم سالاری دینی ، گسترش رفاه عمومی و دیگر آرمان های انقلاب را مورد کنکاش قرار دهد.
ارجاع به منابع معتبر بین المللی نظیر سازمان ملل متحد، بانک جهانی، سازمان جهانی غذا و کشاورزی،دفتر برنامه توسعه ملل متحد و دیگر مراجع معتبر از شاخصه های اصلی کتاب صعود چهل ساله محسوب میشود.این کتاب تولید شده در معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است.
نظرات شخصیت‌هایی مثل رهبری و سید حسن نصرالله و زیباکلام و... پیرامون یک کتاب مهم
باتوجه به ضرورت تبیین دست‌آوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، جهت تقویت روحیه خودباوری و افزایش امید در میان مردم اندیشکده راهبری سعداء، کتاب « #صعود_چهل_ساله» را تدوین کرده است.
از ویژگی‌های بارز این پژوهش، مقایسه وضعیت کشور با دوران قبل از انقلاب و سایر کشورها، با استفاده از #اسناد_بین‌المللی می‌باشد.
حجت‌الاسلام سیدمصطفی‌ #خامنه‌ای درباره کتاب «صعود 40 ساله» فرمودند: «قلب آقا را شاد کردید و نظر بر این است که تمام کشور پای‌کار شما بیایند که این دستاوردها به گوش همه برسد،تور دستاوردها راه بیندازید.»
اخبار و سیاست