سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
هندزفری سلبریت مدل D7 طراحی بدنه جالبی دارد. گوشی‌های نسبتا کوچک و وزن پایین. این هندزفری به علت وزن کم خود و سر سیلیکونی‌های اورجینال رویش این امکان را میدهد که ساعت‌ها در گوش بدون اذیت کردن ناحیه‌های گوش باقی بماند. علاوه بر سر سیلیکونی‌های رو محصول در درون پک سلبریت A7 چند عدد سیلیکونی اظافی با اندازه‌های مختلف وجود دارد. کمپانی سلبریت این سر سیلیکونی‌ها را برای راحتی بیشتر و پیدا کردن بهترین سر سیلیکونی برای خود درون پک میگذارد. و همین دلایل کوچک نشان میدهد که این کمپانی به مشتریان خود بسیار اهمیت قائل هست.

کیفیت بلندگو‌های هندزفری سلبریت مدل D7 :
این محصول دارای بلندگوهایی هست که از فرکانس 20 هرتز تا 200 هرتز را پشتیبانی میکند. این به زبان ساده تر یعنی از زیر تا بم صدا ( نوت‌های نازک و نوت‌های بیس ) را با کیفیت خیلی زیاد پخش میکند. همینطور به تهیه کنندگان این محصول پیشنهاد میکنیم که با ولوم صدای اخر با این هندزفری مدت زمان زیادی را گوش ندهند. چون صدای بسیار بلند و با کیفیت این محصول شاید بتواند به پرده گوش آسیب برساند و گوش را دچار کندی صدا کند. کندی صدا یعنی به اصطلاح گوش‌های تیزی نداشته باشید. و صدا‌های بسیار اروم رو متوجه نشید.

میکروفون D7 :
هندزفری D7 یک عدد میکروفون بسیار با کیفیت دارد. که در هنگام مکالمه صدا را با کیفیت بالا و شدت زیاد بنتقال میدهد. و برای گیم‌ها و مکالمه‌های تلفنی بسیار عالیسات. اما برای تولید محتوا یا ضبط پادکست صوتی و کار‌های حرفه ای تر نیاز به یک میکروفون اختصاصی و حرفه ای تری خواهید داشت. علاوه بر میکروفون در پنل کترل این محصول امکان قطع یا جواب دادن به مکالمه نیز وجود دارد. همینطور میتوان اهنگ را پخش یا متوقف کرد.

برای اطلاعات بیشتر و تهیه محصول وارد لینک زیر شوید
https://razmionline.ir/product/%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d9%84%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%af%d9%84-d7/
سرگرمی و طنز