سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
حدود ۱۰ هزار نفر از مردم سراسر ایالت تگزاس در آمریکا روز گذشته در جریان تظاهراتی از مردم فلسطین در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه حمایت کرده و در مقابل ساختمان کاپیتول این ایالت خواستار برقراری آتش‌بس شدند. این بزرگترین تجمع طرفداران فلسطین در ایالت تگزاس از زمان آغاز جنگ در تاریخ ۷ اکتبر به شمار می‌رود.
در جریان این تظاهرات جمعیتی بسیار گسترده در سنین مختلف و از مذاهب و قومیت‌های گوناگون جهت اعتراض به جنگ جاری در غزه خشم و عصبانیت خود را به نمایش گذاشته و به حمایت گسترده از فلسطینی‌ها در جریان جنگ پرداختند.
معترضان خواستار برقراری آتش‌بس و پاسخگویی سیاسی شده و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا را متهم به نسل کشی کرده و «گرگ ابوت» فرماندار این ایالت را شریک و دستیار بایدن در جریان اتهام وارد شده عنوان کردند.
پیشتر ابوت در تاریخ ۲ نوامبر جهت نشان دادن حمایت‌هایش از رژیم صهیونیستی به خاورمیانه سفر کرده و با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم دیدار و گفتگو کرد.
در ضلع شمالی ساختمان کنگره نیز، انبوهی از معترضان پرچم فلسطین را به حالت اهتزاز درآورده و بسیاری از آنها خود را با چفیه‌هایی که نمادی از مقاومت فلسطین است، پوشانده بودند. معترضان شعارهایی همچون «از فلسطین تا تگزاس دیوارها باید برچیده شوند» را سر داده و طوماری به طول 100 فوت را باز کردند که در آن اسامی کودکان غزه که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند را نوشته بودند.
اخبار و سیاست