سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
گروه سرای فانی سعی بر این دارد که در این مقاله در رابطه با مداح بهشت زهرا، رزرو مداح بهشت زهرا و شیوه مداحی بر سر مزار ( به اصطلاح کنار مزار ) بپردازد.

ما به جرات میگوییم که اصلی ترین و مهمترین رکن یک مراسم ختم و مجلس ترحیم، مداح ختم، هنر، تکنیک و توانمندی های او در اجرای مراسم ختم بوده و این رکن مهم جزء بزرگترین دغدغه های بازماندگان متوفی در پیدا کردن یک مداح بهشت زهرا و مداح ختم حرفه ای و خوش صدا با سابقه بالا و درخشان میباشد. مجموعه سرای فانی این تضمین را به شما میدهد که مراسم ترحیم شما را با اجرای متفاوت و حرفه ای محمد چراغعلی به بهترین شکل، بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت اجرا و مدیریت میکند. جهت مشاهده نمونه کارها به این بخش از وبسایت سرای فانی مراجعه کنید.

از آنجایی که یکی از ملزومات برگزاری مجلس ختم اجاره اکو و سیستم صوتی مجلس میباشد، تیم ما این مهم را برای شما به بهترین شکل و کیفیت بالا فراهم کرده، کافیست از طریق راه های ارتباطی در صفحه تماس با ما که شما راحت تر هستید با ما ارتباط برقرار کنید.