سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
منطقه‌ای که میخوایم امروز بهتون معرفی در بخش اروپایی و سمت غرب شهر استانبول قرار داره. وقتی دارید توی این منطقه راه میرید کلی ایرانی و فارسی زبان میبینید. به جز ایرانی‌ها، مهاجرین سوری، عراقی و افغانی هم در این منطقه ساکن هستند. اینجا جایی نیست جز منطقه اسن یورت. این محله در سال‌های اخیر خیلی پیشرفت کرده و برای همین خیلی‌ها برای سرمایه گذاری به این منطقه روی آوردند. علاوه بر این، قیمت خانه در اسن یورت ارزان‌تر و مناسب‌تر از دیگر محله‌های استانبولِ. شما هم دوست دارید توی استانبول صاحب ملک بشید، کافیه به پین‌تاتی پیام بدید تا راهنماییتون کنه.
از امکانات این محله می‌توان به مراکز خرید توریوم و آکباتی اشاره کرد. نکته دیگه اینکه این منطقه دسترسی آسانی به ایستگاه‌های متروبوس و اتوبان معروف E5 که شاهراه استانبول هست داره. اسن یورت در ضلع شمال این اتوبان و مقابل منطقه بیلیک‌دوزو قرار داره.
اگه قصد مهاجرت، اقامت و یا سرمایه گذاری در استانبول رو دارید، حتما محله اسن یورت را در لیست بازدید خودتون قرار بدید. اینجا میتونید با حداقل بودجه، ملک بخرید.