سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
www.blockghaem.ir
کارخانه تولیدی بلوک سیمانی سبک ربیعی (سهامی خاص)، به منظور داشتن نقشی در ساختن هرچه بهتر و سریع تر فردای ایران از سال1391 آغاز به کار کرد. این مجموعه با داشتن فضایی بالغ بر ده هزار متر مربع ولقع در جاده مخصوص تهران کرج و با توجه به نزدیکی به دو شهر مهم تهران و کرج مفتخر است تا در ضمینه تولید بلوک سیمانی سبک اقدام نماید.

همچنین مجموعه تولیدی ربیعی با داشتن بهترین و مجهزترین دستگاه های تولید بلوک سیمانی توانسته است تا بیش از 15 مدل از بلوک های سیمانی دو جداره و سه جداره و چهار جداره را تولید و به تهران و کرج و سایر نقاط ایران عزیز ارسال نماید.

با توجه به استقبال مهندسان و برای پاسخگویی بهتر به نیاز مفتخریم تا گواهینامه های مربوط به تولید بلوک سیمانی سبک را دریافت و بهترین متریال اولیه شامل پوکه معدنی تبریز و سیمان تیپ دو را در کارخانه فراهم نموده تا بلوک سیمانی فوق سبک تولید و در اختیار مهندسین گرامی قرار دهیم.

مجموعه تولیدی بلوک سیمانی سبک ربیعی از سال 1391 همراه با پیمودن مسیر رشد و توسعه به منظور ارتقاء کمی و کیفی تولیدات خود همچنین وجود تقاضا برای بازارهای خارجی و صادرات، اقدام به خرید دستگاههای جدید نمود و پس از نصب و راه اندازی توانست ظرفیت تولید خود را به 1.500.000 ( یک و نیم میلیون) قطعه از انواع بلوک در ماه برساند.
علم و فن آوری