سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۶/۰۵/۰۳
درباره کتاب :
نویسنده مجموعه داستان های فرانکلین ، پالت بورژوا و تصویرگر آن برنداکلارک می باشد . داستان این کتاب ها ، ماجراهای لاک پشت کوچکی به نام فرانکلین را روایت می کنند که هر باردرگیر مسائلی می شود . اکثر ماجراها بسیار ساده بوده و همان مسائلی هستند که کودکان با آن ها مواجهند . نویسنده بسیار ماهرانه و از منظر یک کودک به هر اتفاق نگاه کرده و داستان را روایت می نماید به همین جهت کودکان قادرند به خوبی با او همراه شده و با شخصیت داستان همذات پنداری نمایند . درس هر داستان همیشه درلایه های زیرین آن پنهان بوده و شکل نصیحت گونه به خود نمی گیرد ، بنابراین اثربخشیبیشتری بر کودک خواهد داشت .

*چرا کتاب های صوتی تصویری ؟
ما برای ایجاد علاقه بیشتر، هر داستان را با یک آهنگ پس زمینه کودکانه و متن متحرک و افکت های جالب برای کودکان همراه کرده ایم . مانند سایر کتاب های گویای رازینا کلاس ، استفاده از این کتاب ها علاوه بر افزایش دقت و تقویت مهارت های شنیداری و گسترش گنجینه لغات ، در دانش آموزان سبب تقویت روان خوانی و املا و در خردسالان سبب بازشناسی متن از تصویر می گردند .
شما می توانید فایل کامل این کتاب را از سایت رازینا کلاس تهیه نمایید .razinaclass.com