سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بازرگانی داهاتو 09146018832

مقادیر بالای ویتامین E و C و همچنین آنتی اکسیدان های موجود در چای برگ تمشک، برای درمان بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس، آکنه و اگزما مفید هستند.



معرفی سرم پیلینگ و ضد جوش اوردینری تمشک Ordinary
سرم لایه بردار اوردینری، برای لایه برداری و بازسازی سلول های آسیب دیده پوست صورت، طراحی شده و به همین دلیل، می‌تواند در رفع عیب ونقص های پوستی، که لایه‌هایی روی پوست را درگیر خود می‌کنند، بسیار موثر باشد. این مشکلات شامل لک‌های پوستی، خطوط و چروک‌های ریز و سطحی، جای زخم و اسکار ناشی از آکنه یا برآمدگی‌ ها و فرورفتگی‌ها در سطح پوست هستند.

از طرفی هم زمانی که لایه‌ها و سلول‌های مرده پوست، از روی بافت پوست برداشته می‌شوند، رنگ و درخشندگی پوست بهتر و زیادتر نمایان می‌شود. این سرم را می ‌توان برای صاف کردن و لایه برداری پوست‌های نرمال، مختلط و چرب استفاده نمود. سرم ضد جوش و لایه بردار اوردینری، یک سرم، به رنگ قرمز و ضد آکنه می باشد که حاوی دو نوع اسید قوی AHA 30% و 2% BHA است.



لایه بردار اوردینری، احتمالا در دفعات اول استفاده بر روی پوست‌هایی که تحملشان در برابر اسید بالا نرفته، ایجاد سوزش می‌کند که این مساله به مرور برطرف شده و کاهش می ‌یابد. اسیدیته یا PH این محصول، در حدود ۳.۵ تا ۳.۷ است و به پایین آمدن اسیدیته ‌ی پوست کمک می‌کند تا حالت تعادل مناسب برقرار شود.






نحوه استفاده از سرم لایه بردار صورت اوردینری

این سرم، دارای غلظت بالایی از اسیدهای لایه بردار و ضد جوش است. به همین علت اگر پوست شما تجربه لایه برداری با اینگونه اسیدها را ندارد، ابتدا از این سرم، کمی کمتر استفاده کنید تا حساسیت پوستتان برطرف شده و به لایه برداری عادت کند. همچنین می‌توانید در اولین دفعات استفاده از سرم، اجازه ندهید بیش از ۵ دقیقه بر روی پوست بماند و در دفعات بعدی این مهلت زمانی را به مرور تا ۱۰ دقیقه افزایش دهید.