سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
از خراسان رضوی، سال ۱۳۶۰ و در جوار حرم امام رضا(ع) در خانواده قرآنی محمد شاکرن‍ژاد، پسری به دنیا آمد که نامش را حمید گذاشتند. شاید در آن زمان کسی تصور نمی‌کرد او روزی با پشتکار و البته حمایت‌های پدرش، قاری ممتاز و بین‌المللی شود.

در این خانواده قرآنی علاوه بر حمید، پدر و برادرش هم به شکل جدی و حرفه‌ای در عرصه فعالیت‌های قرآنی حضور دارند و از این جهت می‌توان گفت که این خانواده نمونه‌ای خاص هستند که حمید شاکرنژاد در چنین خانواده‌ای با قابلیت‌های ویژه رشد کرده است و امروز در حالی شاهد نوآوری‌های وی در عرصه قرائت هستیم.
منزلش را در یکی از محله‌های پر رفت‌وآمد و محوری شهر مشهد یافتیم، در حالی‌که با رویی گشاده و بسیار صمیمی که شاید بتوان گفت خصوصیت تمام تلاشگران عرصه قرآن است، از ما استقبال می‌کند.
حمید شاکرنژاد، معرفی خود را با چگونگی روند فراگیری قرآنش آغاز می‌کند و می‌گوید: فرایند یادگیری قرآن را از دوران طفولیت و به همراه برادرم حاج حامد آغاز کردم. از آن جهت که پدر و مادرم هر دو از علاقه‌مندان به فراگیری قرآن کریم بودند و زمینه مساعدی برای انس با کلام الهی در خانواده‌ام فراهم بود، این فضا و راهنمایی‌‌های آنان برای شروع سیر صعودی و پیشرفت من و برادرم بسیار مفید واقع شد، به ویژه اینکه پدرم توجه خاصی به امر آموزش ما داشت.
مذهبی