سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
جییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ تبریک می گم بهش فکر کردم اول خبرش دروغه اولش ناراحت شدم بعد که بهش فکر کردم خیلی براش خوش حال شدم چون به حر حال آیدل ها هم انسانن براشون آرزوی خوش بختی می کنم ایشالله به پای هم پیر شن
اینم نامه ی چن:

« سلام ، چن هستم.
دارم این نامه رو مینویسم چون باید چیزی رو به فن‌ها بگم. با اینکه گفتنش مضطربم میکنه، اما میخواستم اول از همه به فنا بگم چون عشق زیادی بهم میدن، حتی جمله هامم ناقصن.

من دوست دختر دارم و میخوام کل زندگیم رو باهاش باشم. با اینکه وقتی به این تصمیم فکر میکنم نگرانی هایی درونم به وجود میاد، اما میخواستم این تصمیم رو به سرعت به عضا، کمپانی و به فنایی که بهم افتخار میکنن بگم، پس اینجوری شوکه نمیشین. با اعضا و کمپانی صحبت کردم و در اون بین یه اتفاق خوبی افتاد. چون مسائل اونجوری که با کمپانی و اعضا برنامه ریختم پیش نرفت و یجورایی شوکه شدم و با اینحال تونستم از درونش قدرت هم بگیرم.

چون دیگه نمیتونستم به این فکر کنم که چطوری و چه زمانی بهتون بگم، شجاعتمو جمع کردم و اومدم.

از اعضامون متشکرم که بعد از شنیدن خبر بهم تبریک گفتن و بی نهایت از طرفدارامون ممنونم که با وجود نقص هام عشقی بی اندازه بهم میدن.
همیشه قدردان میمونم و بدون هیچ تفاوتی همه تلاشم رو میکنم، و عشقی که بهم میدین رو جبران میکنم.
تا ابد ممنونتون هستم.»