پخش همه طنز ۶ ویدیو توسط «ناشیوا»=«فعلا در نسخه ی نا دلنشین» دنبال کردهاید دنبال کردن ۰۰:۴۹ طنز گربه ای «ناشیوا»=«فعلا در نسخه ی نا دلنشین» ۰۰:۳۰ این کیه اعتراف کنه «ناشیوا»=«فعلا در نسخه ی نا دلنشین» ۰۰:۵۸ اگه این آهنگا موزیک ویدیو داشتن «ناشیوا»=«فعلا در نسخه ی نا دلنشین» ۰۰:۱۲ سم ترین ویدیویی که تو عمرم دیدم «ناشیوا»=«فعلا در نسخه ی نا دلنشین» ۰۱:۲۶ فناف «ناشیوا»=«فعلا در نسخه ی نا دلنشین» ۰۰:۱۳ چرا مریم؟ «ناشیوا»=«فعلا در نسخه ی نا دلنشین»