°•گناه منی بی گناه منی•° میکس احساسی و غمگین سریال عشق در میان خطوط ممنون میشم نظر بدید که خوب شده یا نه(تقدیمی و مخصوص)
امیدوارم خوشتون بیاد ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
فکر کنم که دارم بهتر میشم ههههههههه
اینو خودم عاشقش شدم:خنده:
ممنون میشم نظر بدید
شاید تا حالا این تقدیمی مخصوص نداشته بودیم ولی الان داریم اینو میخوام مخصوص تقدیمش کنم به آسمون جونم بهترین دوستم امیدوارم خوشت بیاد ببخشید اگه کم و کاستی داره ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
نظرات (۷)