لطفا کپشن رو چک بکنید.(اگر هم کسی من رو میشناسه لطفا این ویدیو را پخش بکنه )
سلام به همگی امیدوارم حالتون خوب باشه
خب از زمانی که من این (ویژژژژ) رو گذاشتم دارم فحش میخورم و اول فکردم که شب اول فقط این اتفاق می افته ولی متاسفانه از همون روز 1 نفر هستش که به من هروز داره فحش میده. امروز مزاحم یکی از دوستام شده .خب نمیدونم مشکلت با من چیه .فحش میخواهی بدی فقط به خودم بده نه به بقیه و اینکه ولی چرا همش داری برام ارزویی مرگ میکنی.
من خودم حالم افتضاحه هم از لحاظ روحی و هم جسمی .
من یه پام لب گوره اونیکیش هم لب بیمارستان و ایناست./
باشه میخواهی فحش بدی بده ولی برام ارزویی مرگ نکن.
فقط چند نفر توی نما میدونن من چه مشکلی دارم.
و اینکه نمیخوام باهات دشمنی بکنم .
خودتون هم بگید ایا من بهتون بدی کردم فحش دادم بهتون ؟
نظرات (۷۶)