لیریک آهنگ vampire از اولیویا رودریگو(olivia rodrigo) ساخت خودم (چطور شده؟)خیلی دوسش دارم
لیریک موردعلاقمممممم از خودم...لیریک های دیگه رو هم لایک کنین لطفا ممنونننننننننن
لیریک موردعلاقمممممم از خودم...لیریک های دیگه رو هم لایک کنین لطفا ممنونننننننننن
نظرات (۲)