دوستان ولی یه چیزی هست ( گپ )

۱۱ نظر گزارش تخلف
.
.

اول از اینکه چرا هیسونگ اسمشو به ایوان تغییر داد؟؟ خب اول از اینکه وقتی یونگی سولو داد اسمشو به اگوست دی تغییر داد و توی بی تی اس اسمش شوگا بود پسسس امید تونو از دست ندید و از این حرفایی که ان استن میکنیدو بزارید کنار شما که نمیخواین قولی که به جونگوون دادینو بشکونید؟؟

نظرات (۱۱)

Loading...

توضیحات

دوستان ولی یه چیزی هست ( گپ )

۹ لایک
۱۱ نظر

اول از اینکه چرا هیسونگ اسمشو به ایوان تغییر داد؟؟ خب اول از اینکه وقتی یونگی سولو داد اسمشو به اگوست دی تغییر داد و توی بی تی اس اسمش شوگا بود پسسس امید تونو از دست ندید و از این حرفایی که ان استن میکنیدو بزارید کنار شما که نمیخواین قولی که به جونگوون دادینو بشکونید؟؟