دوستان ولی یه چیزی هست ( گپ )
اول از اینکه چرا هیسونگ اسمشو به ایوان تغییر داد؟؟ خب اول از اینکه وقتی یونگی سولو داد اسمشو به اگوست دی تغییر داد و توی بی تی اس اسمش شوگا بود پسسس امید تونو از دست ندید و از این حرفایی که ان استن میکنیدو بزارید کنار شما که نمیخواین قولی که به جونگوون دادینو بشکونید؟؟
نظرات (۱۱)