سلام | کپشن
درود بر رعیت ها و اشراف زادگان سرزمین من !!!!!!!!!
اینجناب ملکه ی سرزمین مه و ماه هستم و میخواهم افراد سلطنتی رو تعیین کنم! کی پایه هست؟ هر مقامی دوس دارین انتخاب کنین و به خودم بگین تا تایید کنم
درود بر رعیت ها و اشراف زادگان سرزمین من !!!!!!!!!
اینجناب ملکه ی سرزمین مه و ماه هستم و میخواهم افراد سلطنتی رو تعیین کنم! کی پایه هست؟ هر مقامی دوس دارین انتخاب کنین و به خودم بگین تا تایید کنم
نظرات (۷۵)