کپ به شدت مهمم>>>>>
بسهههه دیگه
یه هفته نبودم اومدم دیدم نصفتون اف زدین
حالا اومدم اون نصفی که مونده حال همه خرابه همه هم میخوان برن...
بابا پس فک کردین بقیه حالشون خوبه؟؟؟
نه نیست ولی ما باید کنار هم باشیم...
حالت بده؟؟؟
باشه برو استراحت کن اما اف نزن...
اگه اینطور که تو امروز میری
فردا دوستت میره
پس فردا من
و در اخر هیچ کسی باقی نمیمونه...
نکنید تو رو خدا...
نظرات (۲)