قشنگترین سکانسی که میشد باشه:گریهه:

۱۷ نظر گزارش تخلف
✨قهوهخونه لُعبَتی✨(ورودتون رو به تابستون تبریک میگمم^^)

سینمایی پاوان
چی بود اخه ایننننن:گررررریههههه:
بازم نشستم گریه گریهT_T
یا هورمونام بهم ریخته یا باردارم یا این کره ایا دارن پیاز خورد میکننننT_T
امتیازم بهش 9عه

نظرات (۱۷)

Loading...

توضیحات

قشنگترین سکانسی که میشد باشه:گریهه:

۲۶ لایک
۱۷ نظر

سینمایی پاوان
چی بود اخه ایننننن:گررررریههههه:
بازم نشستم گریه گریهT_T
یا هورمونام بهم ریخته یا باردارم یا این کره ایا دارن پیاز خورد میکننننT_T
امتیازم بهش 9عه