"تو هرجوری هست، زیبایی! =) "

۰ نظر گزارش تخلف
✨قهوهخونه لُعبَت✨
✨قهوهخونه لُعبَت✨

بخاطر کسی از خوابت نزن
‏بخاطر کسی از ورزشت نزن
‏بخاطر کسی از تفریحت نزن
‏بخاطر کسی از خانوادت نزن
‏بخاطر هیچکس از زندگیت نزن
فراموش نکن.
احترام به خودت،
باید قوی‌تر از هر احساس دیگه‌ات باشه.
به اون دوستت که بهت حس ناکافی بودن میده بگو چقد حس مزخرفی داری و نذار دیگه روت سلطه داشته باشه!
آدمی که بهت احترام نمیذاره و وقتی برات نداره، رو اززندگیت حذف کن!
مردم میگن آدم گریزیه، ولی بهت میگم، هزینه ی رشد فردیه، برای اینکه با آدماییکه لایقن آشناشی.
اگر حس میکنی به جایی که هستی تعلق نداری، یه محیط جدیدو امتحان کن، آدما حس تعلق رو دوست دارن و احساس دوست داشته شدن میکنن=)) نباید اینو ازخودت بگیری!
=))
پ ن:لعبت پیرزنی شد بازم! =)

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

"تو هرجوری هست، زیبایی! =) "

۲۷ لایک
۰ نظر

بخاطر کسی از خوابت نزن
‏بخاطر کسی از ورزشت نزن
‏بخاطر کسی از تفریحت نزن
‏بخاطر کسی از خانوادت نزن
‏بخاطر هیچکس از زندگیت نزن
فراموش نکن.
احترام به خودت،
باید قوی‌تر از هر احساس دیگه‌ات باشه.
به اون دوستت که بهت حس ناکافی بودن میده بگو چقد حس مزخرفی داری و نذار دیگه روت سلطه داشته باشه!
آدمی که بهت احترام نمیذاره و وقتی برات نداره، رو اززندگیت حذف کن!
مردم میگن آدم گریزیه، ولی بهت میگم، هزینه ی رشد فردیه، برای اینکه با آدماییکه لایقن آشناشی.
اگر حس میکنی به جایی که هستی تعلق نداری، یه محیط جدیدو امتحان کن، آدما حس تعلق رو دوست دارن و احساس دوست داشته شدن میکنن=)) نباید اینو ازخودت بگیری!
=))
پ ن:لعبت پیرزنی شد بازم! =)