وای خدا بچه برتیا و سیسیل(T_T) ~ فک کنم یه قسمت ویژه براش بسازن البته فک کنم.
══❖ انیمـہ پنلوپـہ ❖══
دنیای انیمه و مانهوا همینجاست❥
پیجی پر از میکس و کلیپهای خفن❁
اگه حال میکنید، حمایتتون خیلی بهم انرژی میده。➜
برای حمایت از من عضو چنل هام شو :-)
فالو ← فالو
مرسی که کنارمین♡
نظرات (۱۲)