لیریک فارسی آهنگ Ride or Die از ایوان (EVAN) با تلفظ+
امیدوارم خوشتون اومده باشه ;)
خیلییییی آهنگشون دوست داشتم گفتم با تلفظ بزارمش ʕ´• ᴥ•̥`ʔ
امیدوارم خوشتون اومده باشه ;)
خیلییییی آهنگشون دوست داشتم گفتم با تلفظ بزارمش ʕ´• ᴥ•̥`ʔ
نظرات (۷)