کپشن خداحافظی
گفته بودم که تا اومدن فصل آخر بلیچ تو نماشا هستیم و بعدش میریم اما متاسفانه یکسری اتفاقات افتاد که مجبور شدیم الان از نماشا بریم . از همه کسایی که ویدیو هامون رو لایک کردن . باهامون صحبت کردن و حضورشون باعث دلگرمی ما تو نماشا بود متشکریم . خیلی ممنونم از اینکه آدم هایی مثل ما رو تحمل کردید .برای همتون آرزوی موفقیت و سلامتی و ارامش میکنیم . پایان فعالیت کانال نیکولای و ...
نظرات